Handig om te weten voordat je jouw aanmelding verstuurd.

• Trainingen vinden plaats op het sportcomplex van de v.v. Foreholte, Sportlaan 10, Voorhout.
  • Deelname aan de cursus is voor eigen risico.
  • Cursusgeld, 165,- euro per 10 trainingen (225, - euro incl. kledingpakket) of 390,- euro voor het hele seizoen (incl. kledingpakket)
  • Deelname is pas officieel na ontvangst van een schriftelijke bevestiging van de Rob van Dijk Keepersschool.

Formulier

Ouders/verzorgers

Deelnemer

Kledingmaten
    Trainingsjack

Bovengenoemde deelnemer geeft zich op voor

We maken regelmatig video/foto opnamen van de trainingen met gebruik van een Drone.
Ik geef Rob van Dijk Keepersschool toestemming voor de hieronder genoemde punten:
    • Publiceren van foto’s en/of filmpjes van mij op de website www.robvandijk-keepersschool.nl

• Het publiceren van foto’s en/of filmpjes van mij voor promotie doeleinden met betrekking tot Rob van Dijk Keepersschool

Of download hier het aanmeldingsformulier!

logo-beeld-wit
    logo-mirage-wit