Training

In 20 jaar betaald voetbal heb ik veel keeperstrainingen afgewerkt en wedstrijden gespeeld. Ik weet daardoor dat goede keeperstraining belangrijk is. Zowel voor de ontwikkelingen van een beginnende als voor een gevorderde keeper.

Deze cursus is niet alleen geschikt voor “grote’’ talenten. Ook enthousiaste keepers, die het gewoon leuk vinden om te keepen zijn van harte welkom.

Plezier in het keepen is de basis voor een goede verdere ontwikkeling van een (jonge) keeper. Wij hebben een programma met goede, leuke en leerzame keeperstrainingen voor elk niveau.

Vrijdag 2 februari 2024 gaan we weer beginnen met een nieuwe serie trainingen.
Ben jij er ook bij?

Stuur een mailtje naar info@robvandijk.org voor de mogelijkheden.
Of... meld je nu aan!

Zeker weten dat jij het ook leuk en leerzaam vindt!

008Rob-van-Dijk-keepers-school
landscape-RVD-4

Wat leer je en/of wat verbeter je?

De basisvaardigheden zoals:
uitgangshouding, werpen, rollen, trappen, vallen/ duiken etc.

Maar je verbetert ook…
Het positie kiezen bij verschillende spel situaties, het meevoetballen, het voetenwerk, je val/ duik en trap techniek.
Kortom, alle keepers onderdelen komen ruim aan bod.

landscape-RVD-9

Hoe ziet een training eruit?

De tijd dat de keepers in een rijtje stonden te wachten tot ze aan de beurt waren tijdens een keepers oefening ligt al ver achter ons.

Bij de oefeningen van Rob van Dijk Keepersschool hebben alle keepers hun taak. De keepers die even niet in de goal staan hebben ook hun taak in de oefening. Zij moeten deze taak uiteraard zo goed mogelijk uitvoeren. Hierdoor trainen zij tijdens deze “actieve rust” bijvoorbeeld, het werpen, de aanname of de gerichte wreeftrap.

Op deze manier ontstaat er een dynamische oefening. Elke keeper heeft zijn taak en is bezig om dat betreffende onderdeel te verbeteren.

landscape-RVD-1

Alles op een rijtje

Leeftijd 7 t/m18 jaar
Niveau  beginnende en gevorderde keepers
Ingedeeld naar leeftijd en niveau
Groepsgrootte 5/6 keepers
Mix jongens en meisjes
Lesduur ± 75 min
Kosten 10 trainingen 165,- euro
Trainingsdagen vrijdag
Trainingstijden vanaf 17.30 uur
(precieze tijd afhankelijk van leeftijd en niveau)
Op kunstgrasveld
Waar Sportcomplex van V.V. Foreholte te Voorhout

Of eerst een keer meedoen?  Meld je aan voor een proefles!

logo-beeld-wit
logo-mirage-wit