Nieuws  —  april 2024

Keeper van de maand april 2024: Bram van Zanten

De trainers kiezen elke maand een Keeper die “opvalt” bij de trainingen van Rob van Dijk Keepersschool.
De keeper van de maand ontvangt een waardebon voor een paar keepershandschoenen. De handschoenen worden gesponsord door en zijn op te halen bij De Lange Sport in Noordwijk.

Bram speelt bij E.M.M. ‘21 in Roelofarendsveen en is sinds het begin van dit seizoen lid bij Rob van Dijk Keepersschool. Door zijn enthousiasme en fanatisme is Bram een voorbeeld voor alle andere keepers bij de Keepersschool. Daarnaast maakt Bram grote stappen in zijn keepersontwikkeling en is het mooi om die stappen van dichtbij mee te maken.

De trainers van de Keepersschool gaan er samen Bram alles aan doen om zijn keepersvaardigheden te verfijnen en verder uit te bouwen.
Zeker weten dat E.M.M. ‘21 nog veel plezier gaat beleven met de kwaliteiten van Bram.
De titel “Keeper van de maand” is meer dan verdiend.

IMG_6210-Bram-2-PS-2