Nieuws  —  maart 2024

Keeper van de maand maart 2024: Veerle Haring

De trainers kiezen elke maand een Keeper die “opvalt” bij de trainingen van Rob van Dijk Keepersschool.
Aan het einde van die periode wordt de keeper van de afgelopen maand bekend gemaakt.
De keeper van de maand ontvangt een waardebon voor een paar keepershandschoenen. De handschoenen worden gesponsord door en zijn op te halen bij De Lange Sport in Noordwijk.

Veerle speelt bij RKVV Meerburg in Zoeterwoude en is bezig aan haar tweede seizoen bij Rob van Dijk Keepersschool. De stijgende lijn in de ontwikkeling van haar keepers kwaliteiten heeft zij (mede door haar fanatisme) al een tijdje geleden ingezet. Die keepers kwaliteiten zijn ook Ado Den Haag niet ontgaan. Veerle heeft er inmiddels al een aantal trainingen bij Ado opzitten.
De trainers van de Keepersschool gaan er alles aan doen om te helpen de stijgende lijn verder door te trekken.
Wij weten zeker dat iedereen langs de lijn nog veel plezier gaat beleven aan de kwaliteiten van Veerle.
De titel “Keeper van de maand” is meer dan verdiend.

Foto-Veerle-1-PS
logo-beeld-wit