Nieuws  —  december 2023

Keeper van de maand november 2023: Baran Sitki Erol

De trainers kiezen elke maand een Keeper die “opvalt” bij de trainingen van Rob van Dijk Keepersschool.
Aan het einde van die periode wordt de keeper van de afgelopen maand bekend gemaakt.
De keeper van de maand ontvangt een waardebon voor een paar keepershandschoenen. De handschoenen worden gesponsord door en zijn op te halen bij De Lange Sport in Noordwijk.

Baran speelt bij VV Roodenburg in Leiden en traint sinds twee jaar mee bij Rob van Dijk Keepersschool. Galatasaray fan Baran kan zowel voetballen als keepen en vindt beide leuk. Dat plezier in het keepen is duidelijk te zien. Baran komt met een lach het veld op en gaat met een lach het veld weer af. Naast het ballen tegenhouden is het voor een keeper natuurlijk ook reuze handig als je goed mee kan voetballen in de opbouw. Ook dat zit bij Baran wel goed. Wij weten zeker dat VV Roodenburg nog veel plezier gaat beleven aan de kwaliteiten van Baran.

De titel “Keeper van de maand” is meer dan verdiend.

Baran-10-PS
logo-beeld-wit