Nieuws  —  maart 2023

Keeper van de maand februari 2023: Bob van Aanholt

De trainers kiezen elke maand een Keeper die “opvalt” bij de trainingen van Rob van Dijk Keepersschool.
De keeper van de maand ontvangt een waardebon voor een paar keepershandschoenen. De handschoenen worden gesponsord door en zijn op te halen bij De Lange Sport in Noordwijk.

Bob traint sinds twee jaar mee bij Rob van Dijk Keepersschool en is lid bij FC Lisse.
We kunnen zien dat Bob elke week weer met veel plezier naar de training komt. Altijd enthousiast en met een grote lach op zijn gezicht stapt hij het veld op.
Met zijn keepersvaardigheden zit het ook wel goed. Bob was al in bezit van een goede techniek en dat hebben we de afgelopen 2 jaar alleen maar beter zien worden.
Wij gaan er vanuit dat Bob in de nabije toekomst nog meer mooie stappen gaat maken in zijn keepers ontwikkeling. Zeker weten dat FC Lisse nog veel plezier gaat beleven met alle reddingen van Bob.

De titel “Keeper van de maand” is meer dan verdiend.

Bob-4-PS