Nieuws  —  30 april 2022

Keepers van de maand april 2022

Keepers (Gladiators) van de maand april 2022: Ylena Plesman en Kaj Lucie!

Sinds dit seizoen kiezen de trainers elke maand een Keeper die “opvalt” bij de trainingen van Rob van Dijk Keepersschool.

Zoals elke maand komen er veel keepers in aanmerking voor de titel “Gladiator” van de maand. In de maand april hebben de keepers het, door hun inzet, wel heel moeilijk gemaakt voor de trainers. Vandaar dat we deze maand 2 keepers van de maand hebben.

De keepers van de maand ontvangen een waardebon voor een paar Gladiator keepershandschoenen die op te halen zijn bij De Lange Sport in Noordwijk.

Ylena en Kaj zijn verkozen tot “Gladiators” van de maand april.

Ylena traint sinds dit seizoen bij de Keepersschool en is lid bij SV Hillegom.
Elke week weer stapt Ylena met een lach het trainingsveld op. De lach verdwijnt als we beginnen met de oefeningen en er serieus “gewerkt” moet worden. Zo ziet elke trainer het graag en wij als trainers van de Keepersschool natuurlijk ook. Maar je wordt natuurlijk niet alleen met een lach Gladiator van de maand. Wij zien Ylena elke week vooruitgang boeken in haar ontwikkeling. Zeker weten dat SV Hillegom nog veel plezier gaat beleven met alle reddingen van Ylena.

Kaj traint ook sinds dit seizoen bij onze Keepersschool en is lid bij vv SJC in Noordwijk. De aanleg voor het keepen is zeker aanwezig bij Kaj. Vanaf de eerste training zagen we gelijk al fraaie reddingen. Door zijn enthousiasme en de stijgende lijn in zijn technische vaardigheden zien wij als trainers van de Keepersschool Kaj graag op het trainingsveld bij de Keepersschool.

Beide keepers mogen met trots de titel “Gladiator van de maand” dragen.

nieuws12