Nieuws  — 20 maart 2020

Penalty’s schieten op Edwin van der Sar en Rob van Dijk!

Vrijdag 20 maart 2020 om 17.30 uur, tijdens de reguliere training van de Keepersschool, zal Edwin van der Sar te gast zijn bij Rob van Dijk Keepersschool.

Vorig jaar was de penalty middag in samenwerking met de Dirk Kuyt foundation in alle opzichten een groot succes. Een geweldige middag met heel veel emoties, blijdschap, spanning en soms ook teleurstelling als Dirk gescoord had. Bovendien hebben we met zijn allen een prachtig bedrag bij elkaar verzamelt voor het goede doel. Mede door alle positieve reacties gaan we dit een mooi vervolg geven waarbij plezier, spanning en een goed doel de belangrijkste ingrediënten zijn.

De huidige directeur van Ajax heeft o.a. gespeeld bij Ajax, Juventus, Fulham, Manchester United en natuurlijk niet te vergeten, het Nederlands elftal. Rob van Dijk heeft samen met Edwin en zijn foundation een leuke actie bedacht. Vrijdag 20 maart trekken Edwin van der Sar en Rob van Dijk de keepershandschoenen weer aan voor een speciale ‘Penalty Bokaal’. Alle keepers van de Keepersschool mogen deze middag penalty’s schieten op ons. Daarnaast is er ook een groepje penalty nemers gesponsord door de Business Club van V.V. Foreholte. Dit gaat ongetwijfeld weer voor veel plezier en spanning zorgen. Zoals gezegd, Edwin heeft zijn eigen Foundation dus ook dit jaar willen wij proberen om samen met alle keepers van de Keepersschool zoveel mogelijk geld op te halen voor het goede doel.

Edwin van der Sar Foundation:

De Edwin van der Sar Foundation realiseert mooie projecten voor mensen met hersenletsel. Hersenletsel zet je leven volledig op zijn kop. De Foundation biedt dan concrete handvatten om verder te werken aan herstel en een beter toekomstperspectief. Sport en beweging spelen daarin een belangrijke rol.

nieuws7
logo-beeld-wit